25 Nisan 2012 Çarşamba

F.Ö kıskançlık krizine girerse...



F.Ö  tıngır mıngır biricik arkadaşı Z.A' nın evine giderken az sonra gireceği kıskançlık krizinden bihaberdi...Ve bakın sonra neler oldu...

Z.A -F.Ö' yü mutlu mesut kapıda karşılar. Kahve faslından sonra Z.A elinde yeni diktiği tuniğiyle F.Ö' nün karşısına çıkar.. Sonra olanlar olur.

F.Ö :  (İÇ SES -Lanet olsun çok güzel olmuş, hemen bende yapmalıyım. ) Aaaa güzel olmuş ...

Z.A:  Saol cnm çok beğenmedin galiba

F.Ö:  Yok yok güzel de sanki ne biliyim uzunmu ne...

Z.A:  Bilmem, ben beğendim, ama tunik işte giyerim.

F.Ö:  ( İÇ SES - Acaba bu bana olur mu ? Aynı kalıbı kullabilir miyim? Olur olur en fazla biraz pay veririm . Olur bu iş olur.:))

Z.A  herşeyden habersiz biricik arkadaşına dondurma getirmeye gitmişken F.Ö hain planını uygulamaya başlar..ve Z.A geri döndüğünde F.Ö yü yeni diktiği tunikle aynanın karşısında basar . O an F.Ö nün hain planını anlar .








Ve bir saat içinde F.Ö böyle görünmektedir:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben diyorum ki;