15 Ağustos 2013 Perşembe

Bebek arabası sorunsalı :)

Herkese Z  ve Ö' den selamlar...

Bebek hazırlıkları sırasında en çok araştırdığım ve çok zor karar verdiğim bu konu hakkında artık kendi düşüncelerimi yazabilirim :)
 İlk olarak mükemmel bebek arabası diye birşey olmadığını söylemeliyim:) Herkesin ihtiyaçlarını belirleyip ona göre bakmasını tavsiye ederim.

Benim için önemli olanlar;
Hafif, kolay katlanan, birde az yer kaplamasıydı. İki araba arasında gidip geldim.
Maxi cosi buzz3  ve  Quinny zapp xtra.

Buzz modelini çok beğenmeme rağmen yer kaplaması ve ağırlık bakımından bana pek uymadı.
 
 QUİNNY ZAPP XTRA

 Terciğimiz bu modelden yana oldu. Resimler netten alıntı ama aynı renk ve modeli aldık. Malum bebekle hayat, zamanla yarışmaktan ibaret :)) Oto koltuğu olarak arabaya uyumlu olan maxi-cosi pebble ana kucağı nı aldık.



 Sonuç olarak çok çok memnunuz. Benim ihtiyaçlarımın hepsi bu arabada mevcut; hafif,pratik,yer kaplamıyor, sürmesi çok kolay.  Tek kötü yanı ,sapına çanta ,poşet vs. asıldığı anda arabanın dengesi bozuluyor. Arabanın altında bulunan eşya koyma bölmeside çok küçük .Bunlar sizin için önemliyse bu arabaya yaklaşmayın.Bizim gibi  yok önemli değil derseniz kullanımı çok rahat bir araba kesinlikle tavsiye ederim.

Umarım araştıran arkadaşlara birazda olsa fikir vermiştir.

Herkese kocaman öpücükler..

 

4 yorum:

  1. e bizede güle güle kullanın demek kalıyor ,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. güzellikler dünyası :)) çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. bebeğini sağlıkla büyüt bizde 1 yaşına gelmeden 2. arabayı almıştık çünkü 1.çok agırdı benim için tamamen yatması ve ağırlığı önemli.

    YanıtlaSil
  4. aklımdan geçenler mideme düşenler : amin hepimizin bebişleri sağlıklı mutlu günler görsün :)ağırlık ve yatış pozisyonu benim içinde çok önemli doğru arabayı aldığımı düşünüyorum...

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;