11 Nisan 2015 Cumartesi

FOTOĞRAFLAR DUVARDAKİ YERLERİNİ ALDI:)

Herkese selamlar ben Z:) İnstagram dan beni takip edenler bunu daha önce yaptığımı hatırlıyordur mutlaka. Aslında blog ta yazmayı düşünmüyorumdum, çünkü yapımında çok anlatılacak birşey yok:) Ama sorular gelmeye başlayınca yazmaya karar verdim:)

 Sol taraf ömerden önce ,sağ taraf ömerden sonra. Düğün ve ultrason fotoğraflarıyla başlıyor:)


En çok sorulan soruları yanıtlama başlayalım:)

1-  İlk önce çeçeveyi nerede yaptırdığımla başlayalım:) Bursa da yaşıyanlar için tarif ediyorum.

FATİH CAM: FSM bulvarından tuna caddesine giriyoruz (hobi nin olduğu cadde) tuna caddesinin sonlarına doğru gökkuşağı sitesinin karşısı .İki çerçeveyi 70 tl  ye yaptırdım .Piyasaya göre oldukça uygun geldi bana:) Açıkçası ilk önce korupark taki çerçeveciden fiyat aldım ve iki çerçeve için 240 tl  gibi hoş bir rakam isteyince ,oradan hızlıca kaçıp burayı buldum diyebilirim:)

2- Çerçevelerin boyutları 110 cm - 50 cm

3-Fotoğrafları SOSYOPİX  sitesinde bastırdım.Polo kart şeklinde olanlardan. Çünkü normal fotoğraf baskıları ince olduğundan bunlar gibi sert durmayacaklardı.ama isterseniz siz normal fotoğraf baskılarını ilk önce kartona yapıştırıp sonra asabilirsiniz.fotoğraf boyutları 11,5 cm-8,8 cm .bir çerçevede 28 adet fotoğraf var.
4-Çerçeveye ipi asıcağım yerleri işaretledim.Daha sonra jüt ipi alıp raptiye ye batırdım sonra işaretlediğim yere batırdım. Fazla kalan ipi de raptiyenin etrafında doladım.

5- Son olarakta en zevkli kısmı olan resimleri asmaya geldi minik mandallarla fotoğrafları çerçeveye astım

NOT: İP ve MANDALLARI DA FUNBOU SİTESİNDEN ALDIM.




Arkadan görünüşü


Umarım beğenmişsinizdir.herkese kocaman öpücükler..

1 yorum:

  1. Çok beğendim. Harika bir fikir.. Ben de sadece duvara çamaşır ipi gibi ip asmıştım buna benzer bir ip.. ve süslü mandallarla fotoğraflarımızı asmıştım .. sık sık güzel kareler görmek iyi geliyor insana..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;