20 Ağustos 2012 Pazartesi

F'nin İlk ve Son Favori Fondöteni

Herkese selam, ben F ve hiç alışık olmadığım üzere bir kozmetik postuyla karşınızdayım. Malumunuz kozmetik kısmı Z'nin ilgi alanı. Tabii ucundan köşesinden ben de bulaşıyorum bu işlere. Ama işin güzel kısmı şu ki; Z neredeyse bütün ürünleri deniyor/okuyor ve en mükemmelinin hangisi olduğunu öğreniyor. Sonra bana da bu "en iyi" ye sahip olmak kalıyor. MAC fırçama, Yves Rocher pudrama, Eco Tools fırça setime ve yolda olan Naked2 paletime bu sayede kavuştum. Gelelim postun konusu fondötene;



 

Z, bu föndöteni kozmetik bloglarından tanıyordu fakat henüz Türkiye'ye gelmemişti. Bir Avm günümüzde, en sevdiğim Lancome rujumu kaybettiğimi söyleyince "hadi gidip bakalım rujlara" dedik. Ruj denedik. Makyajsız yüzde nasıl durduğunu algılayamayıp bir de makyaj yaptırdık. Ben pek fondöten insanı değilim. Tercihim renkli nemlendiricilerden yana. Yüzümdeki gözenekler tıkanıyormuş gibi hissediyorum. :) Hatta uzman bayana fondötenlerden hoşlanmadığımı, renkli nemlendirici uygulamasını söyledim. Şu anda o sözlerim için çok pişmanım. Yüzümün yarısına renkli nemlendirici, diğer yarısına da teint idole uygulandı. Ve ben o anda şok oldum. O kadar hafif bir doku ki, renkli nemlendirici daha ağır kaldı yüzümde. Hemen kaptım tabii. :)


Gördüğünüz gibi sürüldükten sonra teninize mükemmel uyum sağlıyor. İnce bir tabaka pudra sürmüşsünüz gibi.  Ben artık pudra kullanmıyorum. Tek kat fondötenimle mutlu mesut bir ilişki yaşıyorum. Kendisi benim ilk ve son favorim. Ha bu arada Z ne yaptı derseniz; ilk defa benden sonra bir kozmetik ürünü satın almanın şaşkınlığını yaşıyor :)

Z- Hııı kıskandım yani?
F- Yok ne münasebet :) 
Z- Vallahi kıskandıysam da bu ürüne değer. Biliyorsunuz problemli bir cildim var. Ama sonuç harika. Kesinlikle artık benim de favori fondötenim. 

Herkese kucak dolusu sevgiler ve öpücükler...

Ha bu arada malumunuz kilolarım yüzünden sürekli terliyorum. Ama fondöten bulaşığı minimum seviyede. Terlemiyorsanız eğer 24 saat boyunca fondöten yüzünüzde olacak emin olun. :)

6 yorum:

  1. ablamda bundan kullanıyordu .hoş bene makyaj yapmam ama ,yapınca aynı senin hissetigin gibi hissediyorum bütün gözeneklerim kapanıyor ,hiç hava almıyormuş gibi .güle güle kullan seni göremesekte :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen balim. Cok super fondoten. Hic kullanamiyordum fondoten. Ama bu cok degisik bir sey. Bayildim resmen :) siddetle tavsiye ediyorum yani :) opuyorum cok cok canim

    YanıtlaSil
  3. rujum seni özledim neredesin bu bir.
    bilgi harika buda iki.
    selamlar üç.

    YanıtlaSil
  4. canım iyi günlerde kullan yeni fondotenini..bende max factor kullanıyorum canım memnunum ama bu ürün belki daha iyidir denemek isterim..bu arada kıslar ikinizinde geçmiş bayramını kutluyorum..:)

    YanıtlaSil
  5. bir kase lezzet:hehe buradayız balım.valla bizde özledik .ramazanıda bayramıda atlattık bütün engeller geride kaldı.kısaca blogu ihmal dönemi geride kaldı:)öpüyoruz çok..

    YanıtlaSil
  6. Sevil Aslan:Sağolasın canım benim .seninde geçmiş bayramın kutlu olsun.fondotene gelirsek kalıcılık cilde kattığı ışıltı ve güzel görünüm olarak tek geçiyorum:)bir ara ürünü cildine uygulatıp denemeni tavsiye ederim.öpüyorum çok..

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;