9 Ağustos 2012 Perşembe

Kutlu Buluşma Günü Ve Dikiş :)

F anlatıyor Z yazıyor :)
Nihayet şeytanın bacağını kırıp buluşabildik. Kendimizi AVM'ye attık. Güzelce iftarımızı açtık. F'nin mutlu kilo kaybı haberini kutladık :) Tabi F başımın etini yemeye başladı, şöyle ki;

01.01.2012
F- Çok şişkoyum, giyecek hiçbişeyim yok.

09.08.2012
F- Kilo verdimya hiçbişey olmuyor. Giyecek hiçbişeyim yok.

Velhasıl hep yok. Mağazalarda fikir edindik birgüzel. Ayaklarımıza kara sular indi. F'den günün kombini resmi aldık. Aslan yelesi saçlarını gözüme soka soka savurdu :) Makyajda istediğim normlardaydı. Pantolona bayıldım. Her rengini yapacak zaten o allahın emri.

F- Burda araya giricem. E bebiş sen demedin mi dik diye. Çok yükleniosun bana ha.
Z- :) Sanki demesem dikmiyceksin.
F- :) heheh beğendin ama.
Z- İstediğim kıvama geliyorsun. Hep böyle giyin canımı ye :) Haminne kıyafetlerini unutmadım.

Kombin şöyle;


Bluzu şu posttan hatırlayacaksınız. F biraz modifiye etmiş parçayı. Zayıfladıya haspam. Bol geliyor kıyafetler. Artık ondan tadilat postlarından başka bişey gelmez. Anlattığına göre;
Bluzu arka ortadan daraltmış ve bel kısmında iki yana 8 cm.lik lastik bant dikmiş.



Pantolon Ağustos 2012 Burda'sından. Kumaşın esnekliği sebebiyle fermuar çalışmamış. Farkettiyseniz bu sıralar oyumuz esnek kumaşlara. Kabul ediyoruz tembeliz biraz. Ama bir hazine bulduk ki... Ne diksek ona uyuyor. Şu an itibarıyle; 2 adet straples (birini henüz görmediniz), 1 adet küçük siyah elbise2 adet tüllü mini elbise (bir tanesini hediye ettik hani) ve henüz görmediğiniz kalem elbisenin kırmızı versiyonu. Son olarak da F'nin yeni seri başlangıcı olarak dar paça pantolonu. Böyle yazınca sanki sadece o kumaşla çalışmışız gibi hissettim. hehehe

Pantolon sadece dört parçadan oluşuyor. Aslına bakarsanız pantolon değil de tayt dikimi gibi. Ancak kumaşın dokusu yüzünden pantolon gibi duruyor.

Zavallı F dün gece Z ile buluşması şerefine harıl harıl dikmiş.

F-  Pek harıl harıl olmadı galiba. Hemen dikildi. Çok basit. Şöyle ki;

Önce kalıbı çıkartıp kumaşa yerleştirdim. Ve biçtim,


Pensleri kapattım,



Önce yan dikişleri kapattım, sonra ağ kısımlarını, en son da orta dikişler,



Bel kısmına da 4 cm.'lik lastik geçirdim.



Son olarak paçalara paça telası yapıştırdım,



Böylece taytvari pantolonum bitmiş oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Herkese kocaman öpücükler...



39 yorum:

  1. Cok tatlisiniz:) pantolon cok prarikmis hemen denenmeli:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili F saçların da sende cok güzelsin.İyi ki zayıflamışsın yeni kıyafet yazıları gelecek demek bu:)Arkadaşlığınız hiç bozulmasın,öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil
  3. ayy ballarımmm alışverişte neler aldınız bakalım?? onu da yazın!!! :))
    Canlarım her şey çok güzelmiş yine.. F'nin kilo verdiği çok belli(F'cim canımıniçi mesajda sana demiştim, bak dediklerim çıkıyor bir bir)
    pantolona cidden bayıldım.. bayramda bu tarz bişey alıcam camel rengine ölüyorum şu sıralar.. dediğin gibi tayt ama pantolon gibi görünenden.. bakalım, inş. bulurum! Sizde bulursanız bana yazın bacılarım kocaman öper sarılırım :)

    YanıtlaSil
  4. kızlar çok eğlencelisiniz :))sizin postlarınızı okumaya bayılıyorum:))
    bu arada pantolona bayıldım ..anneme söylesem ramazandan sonra dikermi acaba bana:))sorarak bir şansımı deniyim..öpüyorum kızlar sizi:))

    YanıtlaSil
  5. Pantolon süper olmuş. Çok da yakışmış. Güle güle giy, F.

    YanıtlaSil
  6. Shelby; Çok teşekkür ederim :) gerçekten çok pratik, mutlaka denemelisiniz. 2 saatte bitti toplamda. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hümeyracım; Çok teşekkür ederim. Bu ara mutluluktan havalardayım. 10. kilonun gidişini kutladık :) hiç özlemiycem onları :) Bu arada kafamda bisürü bisürü kıyafet var. çok post gelecek çoook :) Bu arada güzel dileğine katılıyorum. Z'siz bir hayat işkence olurdu benim için. Öteki yarım :) Öpüyoruz ikimizde kocaman...

    YanıtlaSil
  8. SEDciim canımın içi; dün Z çok süper bi pantolon aldı Mangodan. Çok güzel bayıldım. Belim incelio die ödüllendirdim belimi; kemer aldım pembe. Sonra Z bayıldığı bi ayakkabı aldı Guessden, sonraa bol dedikodulu çaylı, kahveli bir akşam geçirdik. Pantolon için Mangoya bak. Çok güzel pantolonlar var. Öpüyoruz kocaman

    YanıtlaSil
  9. Sevilciğim canım benim çok teşekkürler. Pantonlon çok basit. Anneciğine de ki; 2 saatte bitiyormuş :) hatta patronu sen çıkarırsan süre de düşer :) Bizde çok öpüyoruz canım. Sevgiler kocaman

    YanıtlaSil
  10. Sedosfer; sağol tatlım. Çok rahat oldu. Mutlaka deneyin. Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık..pantolon süper şık:)

    YanıtlaSil
  12. Modavesaire; canım çok teşekkür ederim :) tiz her rengi yapılaaa! :))) öpüyorum çok çok

    YanıtlaSil
  13. ahh balımm burada mng yok ki :(

    YanıtlaSil
  14. ayy çok biyanndıımm..çok ta eğlencelisiniz siz yaa..kıkırr kıkırr..buluşucaz p.tesi akşamı inşallah.kocaman öpüyorum ikinizide..

    YanıtlaSil
  15. Efsuncuum nerde olacagi belli diilmi henuz?

    YanıtlaSil
  16. pantolon ve bluzünüz size çok yakışmış ama asıl enerjiniz çok güzel geldi gözüme gerçi her fotoda öyle benim gibi gülmeyi seviyosunuz sanırım :) bu arada pantolonda çok yakışmış güle güle giyin her renginden dikilmiş postları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Merve guclu; ay cok tesekkur ederim :)) cok mutlu oldum yorumunuzu okurken. Enerjimin fotograftan yansimasi sizin guzel bakis acinizdan bence. Mutlaka dikilecek farkli renklerde :) opuyorum en kocamanindan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. merhaba kıyafetleriniz gerçekten çok başarılı. Şu ruleti bende aldım ama kullanamıyorum çünkü beyaz yada sarı karbon kağıdı bulamadım bi püf noktası yada alabileceğim bi yer var varmı acaba karbonu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. Muge; canim ben karbon kagidi kullanmiyorum. Guzelce terzi sabunu ile ciziyorum bol bol. Uzerinden bastira bastira geciyorum. Sabun sivri disler sayesinde alttaki kumasta incecik iz birakiyor. Benim puf noktam bu :) yorumun icin tesekkurler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. ya süpersin bu kadar hızlı dönüş beklemiyordum :) bi şey daha sorsam malum ben daha acemiyim kumaştan karşılık alma denen bişey var ya onu nasıl yapıyosun. yani mesela burda dergisinden bi kalıp çıkardın atıyorum 23 no lu kalıptan iki tane çıkarman gerekiyo tek tek mi alıyorsunuz kalıba yoksa karşılık alıyor musunuz. off hem uzuun yazdım hemde anlatım sorunu çekiyorum umarım anlatabilmişimdir. sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
  21. canım belli olmaz mı??blogumu hiç dolaşmadığın belli yazdım kara listeye ismini..hemide kocaman harflerle:((

    havuzlu konakta..13 ağustos pazartesi akşamı..ben sizi iki kişi yazdım rezervasyonu da ona göre yaptım:)
    kambersiz düğün olmaz şekerim:))
    öptüm..

    YanıtlaSil
  22. Mügeciğim; kumaştan karşılık almayı iki türlü yapıyorum ben. Birincisi ruletle aynen anlattığım gibi sabunun üzerinden geçeceksin bastırarak tabii kumaşın koyu renkli yada tok ise. Diğeri ve en çok bilineni de bol teyel almak. Teyel alırken ipi 2-3 cm. bol bırakıyorsun. Sonra iki parçayı birbirinden ayırıp ortadan teyelleri kesiyorsun. Böylece kumaşta karşılık alıyorsun. Bu ikinci yöntem ince yada kaygan kumaşlar için birerbir. :) Umarım açıklayabilmişimdir :) öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  23. hii efsun kııızz ben F, vallahi bakmadım ha :) ama bebeem ben içişleri bakanıyım. İç yazışmalara bakıyorum. Dünyaya açılan Z :) Neyse yazdım bloğuna affedersin sen anlaşırız. :) Pazartesi görüşmek üzere öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  24. canımın Ruj ekibi..iftar yimeğimiz şimdilik 15 kişi kadar görünüyo..ama son dakika habersiz gelenler ve dur bakalım o gün olsun bişey çıkmazsa gelirim diyenler var..

    kara listeye aldım tabisi ama Allahtan kıkırdak kontenjanından torpillimsiniz affetttiiimm..öpüldünüz..

    YanıtlaSil
  25. çok teşekkür ederim F. :) bana nasıl bir iyilik yaptığın hakkında bi fikrin yok ölüyorum şu işi halledeyim diye. gayet güzel açıklamışsın canım hemen denicem bende öptüm kiii :)

    YanıtlaSil
  26. çok hoş olmuş, tebrik ederim :) emeğinize sağlık.. bende bloguma beklerim, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  27. begenmek ne kelime harika olmuş ,f devam et ben 10 kilo verdim ,2 si üzerime yapıştı gitmiyor :)

    YanıtlaSil
  28. efsuncuum :) senin ben kikirdek kontenjanını yerim :) akşama ne muhabbetler ne dedikodular olacak inşallah :) Öpüyoruz ikimizde :)

    YanıtlaSil
  29. Mügecim;yeterli gelmezse aslında bol görselli bir postta hazırlayabiliriz. Dikiş dikmeye yeni başlayan arkadaşlara yardımcı olmuş oluruz hem. Süper olur. Bu arada sen ne dikiyorsun çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  30. zeynepciğim, geldik bloguna takipteyiz :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. Gizemciğim; çok teşekkür ederim. Bloğunu takipteyiz, sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Dikiş dersi; canikom çok teşekkürler. Ben de yaklaşık 10 kilo verdim. Ama bu ara durdu sanırım :( Çok sevindim senin adına. Durmak yok yola devam! :) Öpüyorum çok çok

    YanıtlaSil
  33. "bir dirhem et, bin ayıp örter"miş... bence örtmesin!!! böyle çok hoşsun. aynı kiloyu muhafaza edebilmeni isterim yürekten. zor olan o kısmı çünkü:) gözünü korkutmayayım.
    öpüyorum sizleri F&Z

    YanıtlaSil
  34. Nagehan ablacımm çok teşekkür ederim. GErçekten kilo kontrolü çok zor. Önemli olan vermek değil. Muhafaza etmek. Ben o konuda başarısızım ama bakalım, belki bu kez makus talihimi yenerim :) Blogger buluşmasında gözlerim seni aradı :( Umarım en yakın zamanda görüşürüz. Biz de öpüyoruz kocaman...

    YanıtlaSil
  35. şimdi chanell ceket diyorlar yanılmıyorsam en en en basitlerinden dikmeye çalışıyorum diyelim ufak tefek elimden geldiğince, az parçalı kalıplar seçerek bişeyler dikiyorum :)

    YanıtlaSil
  36. aaa bu arada eğer size engel olmazsa çok sevinirim post yapmanıza belki kaçırdığım bir ayrıntı yakalarım çok teşekkürler tekrar :)

    YanıtlaSil
  37. müge : nedemek blog açmamızın en önemli sebebi paylaşmak.unutmadan çift iğnenin varlığını ilk senden öğrenmiştik.karşılıklı paylaşımların faydaları :) yardımcı olabilirsek ne mutlu bize. en kısa zamanda ayrıntılı bir post karşında mügecim. chanel ceket dikebiliyorsan herşeyi dikersin .bol dikişli günler :))

    YanıtlaSil
  38. Ooooo çok çok şahane :) çift iğne muhteşem bişey dimi ne mutlu bana faydası olduysa :) ben dikiyorum da blogda yayınlamakta güçlük çekiyorum :) üşeniyorum çok takip etmek daha zavkli :) post için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;