5 Eylül 2012 Çarşamba

La luna diyesim var...

Herkese kucak dolusu sevgiler. Ben F. Şu anda yazıyor olabildiğime inanamıyorum bile. Zira neredeyse 2 haftadır hiçbirşey yazamadım. Sanırım neler olduğunu bir sonraki postta anlatacağım. (Çok uzun olacak bu postta yazarsam :))

Zorlu geçen haftanın sonunda nihayet bugün kendime gelip birşeyler dikebildim. Model ve kumaş tarzı için, Z ile gezmelerimizden birinde denediğim bir tunikten esinlendim. Kıymetlim gidip kumaşı bulmuş benim için :)

Z- O sırada sen neredesin? Nerede, ne yaptığını da anlat ama böyle olmaz ki!!!
F- Vallahi birsonraki postta yazacağım. Yemin ederim bak :)
Z- İyi peki, devam et o zaman.

Sonra; çok sevdiğim bir atletim var. "Tank top" denen şey. "Boksör atleti" olarak da bilinir. Üst beden için onu kalıp olarak kullandım. Alt ucunuda evaze (eğimli) biçimde biçtim. İki yan dikiş, omuz dikişleri ve döndürmelerden sonra nurtopu gibi bir üst parçam oldu.

Z- Fotoğraf çekmedin tabii.
F- Çekmez olurmuyum ruhuuummm.
Z- Yok bu kadar ara vermek yaramadı sana.
F- Özledim galiba seni
Z- Resimler diyorduk?

Şöyle ki;






Kumaşı ters olarak yatırdım. Kıvrık köşeden kumaşın yüzünü görüyorsunuz.





Sonra patron olarak kullandığım şörtün ana hatlarını çizdim. Dikkat ettiyseniz sol kenarı çizmedim. Tek bir kenarı çizip karşılık aldım ki, parça simetrik olsun.


Daha sonra ikiye katlayıp iğneledim. Biçtim. Böylece arka parça hazır oldu.


Aynı işlemi ön parça için de uyguladım. Ön ve arka parça dikime hazır hale geldi.

İğne teyeli.



Yan dikişleri kapattım.









Ve omuz dikişlerini kapattım.





Kol ve yaka döndürmelerini şöyle yaptım; kumaşın tersi siyah ve atmayan bir tür. O yüzden dışa kıvırdım. Maksat atraksiyon olsun :)




Etek ucunu 10 mm kıvırıp bastırdım.





Son olarak böyle görünüyordu. Üzerimde nasıl durduğuna gelince; onu Z ile buluştuğumuz vakit öğreneceğiz.


F- Ne kadar entrika dolu gizemli bir blog yaşantımız var farkındamısın?
Z- :) Çok çooook

Herkese kucak dolusu sevgiler...

4 yorum:

  1. ben de isteriiimmm:) ellerinize sağlık..güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  2. Yapalim tatlim sana da :) tesekkurler. Optuk cok cok.

    YanıtlaSil
  3. Thankѕ on your marvelous poѕtіng!
    І ѕегiouslу enjoyed гeading it,
    you сan bе a grеаt аuthοr.
    І will be sure to boοkmark your blog and definitely will cоme back later on.

    І want to encourаge you cоntinuе youг
    grеаt posts, have a nice holiday weekenԁ!


    Here is my site ... pony oyunları

    YanıtlaSil
  4. It is not my fіrst time to go to sеe thіs ωeb site,
    i am browѕing this web sitе daillу
    аnԁ tаκe nice dаta fгom here every day.


    mу ωeb-site :: barbie oyunları

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;