28 Mart 2014 Cuma

Pratik ayakkabı genişletme yöntemi

Herkese selam:)
Konuya ne çektim bu ayakkabılardan demekle başlayabilirim:) Garip bir ayak numarasına sahibim malesef bazı markalarda 37 küçük 38 büyük geliyor çözümü 37 alıp biraz genişletmekle buluyorum ne yazıkki ne zaman kalıba versem hiç bir değişiklik olmadan geri alıyodum ve mucizevi yöntemi keşfetmemle kalıba gönderme eziyetinden kurtuldum.
 İlk önce bir buz dolabı poşetine biraz su doldurup agzini sıkıca bağliyoruz.
 

Genişletmek istediğimiz ayakkabıya yerleştiriyoruz.


En son tekrar poşetleyip buz dolabımızın derin dondurucu kısmına yerleştiriyoruz ve bikaç gün bekletiyoruz.

Bir kaçgün beklettiğimiz ayakkabımızı çıkartıp biraz buzu çözüldükten ve kuruduktan sonra evde biraz giyiyoruz:) ve genişlemiz ayakkabımız artık hazır.İnanın ayakkabıcıların açma yönteminden daha etkili tecrübeye tabi:) 

Umarım faydalı olmuştur. Herkese kocaman öpücükler:))

4 yorum:

  1. çok güzel bir paylaşım olmuş,bir ayakkabıcı olarak sonuna kadar katılıyorum yazdıklarınıza :) sizinle aynı ayak numarasına sahibiz ve gerçekten kalıba koydurmak bi işe yaramıyor :)

    YanıtlaSil
  2. çok çok teşekkürler benimde böyle öneriye ihtiyacım vardı

    YanıtlaSil
  3. sayfanıza bayıldım,http://aygulcetin.blogspot.com.tr/ bende beklerim

    YanıtlaSil
  4. Böyle blog mu olur ya adsense için sen bana ulaş ben sana yardim edeyim hem bloguma bakarsin senin takipcinde yok suan sitende 1 kişi var o da benim

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;