29 Mart 2015 Pazar

KUMAŞ BOYAMAYA DEVAM:)

Herkese selamlar ben Z:) Kumaş boyamaya devam ediyorum .Bu sefer yastık değil duvara asmak için pano. Açıkçası hala son hallerine karar veremedim .

  Karasız kaldığım nokta çerçeve içine asmak mı yoksa ahsap panoya gerip sade kalmasımı ?

     Siz ne dersiniz?


Kırmızıyı deneme için yapmıştım.Asıl kullanıcağım beyaz olan ,tabi bunu tek başına kullanmıycağımıda belirtiyim, Altına kendi yaptığım konsept çerçeveler gelicek .Onlarda bir sonraki post konusu :) Stencil şablon tchibo dan aldıgım bir setin içinden çıktı.kullandığım kumaş boyası çok eskiden elimde olan bir boya ,


Son resim örnek olması açısından koydum pinterestten alıntıdır .Ahşap panoya kumaş germekten kastettiğim bu şekilde...

4 yorum:

  1. Ahşabın tonlarını kendine göre ayarlarsan, uyumda hiç zorluk çekmezsin ki. :))

    Çok güzel birr işş olacak yine. :))

    YanıtlaSil
  2. renk değilde biçimde olurmu acaba mesaj atıcam çerçevelerin bitmiş halini birde öyle bakarsın.altına kalas family yazısı gelicek çok ahsap mı dururlar beraber diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben yeni başlıyorum da stencil tekniginde hangi boyayi kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;