11 Kasım 2015 Çarşamba

YILBAŞI KAFASI KAVANOZ SÜSLEME .)

Herkese selamlar ben Z.Up uzun bir aradan sonra ve kışın gelmesiyle tekrardan diy projelerine dönmeye başladım:) Yapımı çok çok kolay kavanozlarım..


Yapımına gelirsek
İhtiyacımız olanlar :
 Kavanoz (ben metro marketten tanesi 1 küsür tl olanlardan aldım)
 İnce kum(bahaus tan aldım) onunda fiyatı 2-3 tl gibi birşeydi sanırım:) gerisi hayal gücünüze kalmış .kozolaklar semram saolsun:) smilenaworld verdi.üstteki pıtırçıklar ise geçen seneki hediye paketlerinde gelenlerden.son olarak jüt ip ve isteğe bağlı biraz çam dalı:)
AMA en önemlisi tabiyki silikon tabancası:))


İlk önce jüt ipi kavonozun agız kısmına dolayıp bağladım.

 Silikon tabancasıyla bolca ipin üstünü  kenarlarına da taşıcak şekilde silikonladım. ve taşları döktüm. bu aşamada azar azar yapıp üstüne taş serpmekte fayda var donunca yapışmıyor malesef. sonrasında çok ellenmezse dökülme yapmıyor ama ellenirse biraz dökülme yapabiliyor.



 Gelelelim benim en sevdiğim kısmın olan kozolaklara.Onları baglamak için jüt ip kullandım çok kolay şekilde silikon tabancasıyla yapışıyor.


 Kozolağın ipi takmak isteğim yerine silikon sıkıp,ufak bir düğüm attığım ipimi hemen yapıştırdım.yapıştırırken bir fırçamın arkasını kullandım.elimi yakmak istemem:))


  Hemen ipin iki ucunu yukarı kaldırdım ki aşağıya doğru sabitlenmesin, yukarı doğru sabitlensin.Son olarakta uçlarına biraz akrilik beyaz boya sürdüm ,rastgele özentisiz fırça darbeleriyle.




İki kozolağı ilk önce birbirine bağladım sonra kavanozdaki iplere .


  Elimde bulunan bu süslerden iki yaprak ve pıtırçıkları kesip silikon tabancasıyla yapıştırdım.


Son olarak içine kum ve mum koydum.bir çok farklı çeşidi yapılablilir her şey hayalgücünüze kalmış:)




 Umarım beğenmişsinizdir .Herkese kocaman öpücükler:))

2 yorum:

  1. son kalan 3 kozalaktan birseyler yaptim az once:) biraz daha toplayip boyle guzel kavanozlar yapmak istiyorum zira bayildim seninkilere. eline, emegine saglik canim:)

    YanıtlaSil
  2. ah nagehan ablacım başımıza ne geliyorsa bu pinterest yüzünden:) her gördüğümü yapasım geliyor:) kozalak lar bittiyse semraya koş bende hiç yoktu saolsun deposunu eritmeme izin verdi:)yılbaşı kafası güzel şey yap yap çok tatlı oldular:)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;