18 Kasım 2015 Çarşamba

YILBAŞI KAFASI :) KOLAY YILDIZ YAPIMI..

       Herkese selamlar ben Z. Yılbaşı kafası durumuna bayıldığımı daha önce söylemiştim.Ufak projelerimle devam ediyorum:)

      Hediye paketlerini süslemek için yapsamda ağaç süsleme  vs.gibi farklı yerlerdede kullanılabilir tabiyki:)


 Yapımı yine çok kolay:)

1-Yapı marketten aldığım ince telli 5 tepecik olacak şekilde katladım .Pense yada kargaburunuburda işimi kolaylaştırdı.
2-  Aralarını açtım ve yün ipi üstüne sarıp ,uçlarını birleştirdim.Şekil verdim ve biraz da süsledim.




Yıldız süslerim hazır:) Umarım beğenmişsinizdir .Herkese kocaman öpücükler..

5 yorum:

  1. Zişan'ım harikalar yaratmaya devam ediyorsun, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Aslım canım benim. Ufak işler peşinde koşuyorum:) hepsi yılbaşı kafası yüzünden..öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
  3. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 4.kez düzenliyoruz. Katılım için detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707


    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;