21 Mayıs 2012 Pazartesi

makyaj fırçalarını kurutma askısı

Herkese selam ben Z.A daha önce ki postumuzda bahsettiğimiz fırça kurutma askısının nasıl yapıldıgından ayrıntılı olarak bahsedecegım. Bu askıyı F.Ö ye yapıyorum, hernekadar daha önce dalga geçsede ihtiyacı oldugunu anlayıp yapmak istedi, bende ona süpriz olarak bir tane yapıyorum nede olsa biricik arkadasım kıyamadım:)
İlk önce fırçaları nasıl kurutmamamız gerektiğinden bahsediyim .Fırçaları yıkayıp yatay şekilde kurutursak birleşme noktasındaki yapışkanlar, zamanla sudan etkilenip yapışkanlığını yitiriyor böylece fırçamızda kopmalar olabilir, bunu engellemek için dikey şekilde kurutmak gerekiyor bir çok makyaj blogunda kullanılan ve tanıtılanTHE BRUSH GUARD' nız yoksa malesef fırçarımız eskimeye mahkum.Oyüzden böyle bir askı bütün problemleri ortadan kaldırıyor.
Şimdi gelelim nasıl yapıldığına: Benim yaptığım havlunun 2 ye katlanmış hali 29,5-25
aynı ölçüde kalın keçeyi havlunun içine yerleştiridim silikon tabancasıyla sabitledim(dikişlede olabilir tercih size kalmış)

                                                                                                                                                                                       

25-10 cm ölçülerinde iki keçe kesip kalın bir rula şekli verdim.
Lastik yerlerini belirleyip rulo yu açtım ve 2,5 cm aralıklarla lastiği diktim (aynı ölçülerle yapmak isterseniz 25-10 cm lık keçeden aşagıdan 3cm ölçerek lastiği dikebilirsiniz)


iki keçeyede lastiklerini diktim



silikon tabancasıyla rulo şeklini vererek yapıştırdım(rulo yapmamın sebebi fırçaların havluyla temasını engellemek)kenardan artan lastikleride arkasına alıp yapıştırdım.                                                            



son olarak bunları havluya 10cm aralıkla tekrar silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım .askısınada astım ve bitti:)
fırçalar havluya değmeden dik bir şekilde kurumaya hazır
(not: ilk başta bahsettiğim havluyla keçeyi birleştirme işlemini silikon tabancasını actıgımda, yani bütün yapıştırma işlemkerini aynı anda yaptım )

                                                                           

ve sonuç karşınızda umarım beğenmişsinizdir.











  












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben diyorum ki;