31 Mayıs 2012 Perşembe

Örnek Kalıp Çıkaralım Derken...

Herşey Zara'da denediğim siyah elbise yüzünden oldu. Ona benzer mavi bir kumaş alındı. O kumasi heba etmemek adına, eldeki kumaştan deneme yapıldı (Z. Kumaşi hiç beğenmemişti bu arada). İşte bu elbise o deneme elbisesi. Parçalı olup, vücuda cuk oturmasından mütevellit (haaah başladım yine eski türkçeye :)) ben bu elbiseye bayildim. Velhasıl asıl elbiselik mavi kumaşı da aynı kalıptan biçtik. Bu elbiseden farkli olarak sırttaki fermuarın yerine V şeklinde açıklık bıraktık. Henüz bitmedi orası ayrı. Umarım en kisa zamanda bitirip sizlerle paylaşabiliriz.

Bu arada elbiseyi gayet severek giydim. Yani sözde deneme kalıbı oldu :) Kolye için de Koton'dan esinlendik :) Esinlendik diyerek kibarlik ediyorum çünkü bildiğiniz kopyaladık. Bu kadar da netiz işte. Sezar'ın hakkı Sezar'a :) Kum boncukları ipe dizip, 20 adet 120 cm. ölçüsünde saçaklar yaptık. Ortalarından ipe geçirdik. Hepsi bu kadar. Tabi hemen siyah ve altın sarısı boncuklusunu da yaptık. Onları da uygun kombinlerle paylaşırız zamanı gelince. Bu arada elbisenin kalıbı Şubat 2010 Burda Büyük Beden'den. Ve elbise kuplu modeli nedeniyle toplu vücudu daha ince gösteriyor. Benim gibi hafiiiif balıketli bir vücudunuz varsa (dikkat edin şişman demiyorum), şiddetle tavsiye ediyorum. Sevgiler...

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 yorum:

  1. ben bu tarz elbiseleri seviyorum, beli vurgulamak isteyince renkli bir kemer işimi görüyor! düz oldukları için aksesuara daha çok pay kalıyor bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Özellikle kolyeler bu tarz sade siyah elbiselerin baştacı. Kemere de katılıyorum. Mesela bu elbise için ince kırmızı rugan bir kemer ve yaka kolye de uygun kombin olabilirdi :) yorumunuz için tesekkürler

      Sil
  2. harika bir modelmiş inşallah bu tarz bi elbise dikerken yapım aşamalarınızdan faydalana bilirim gerçi tüm postları tek tek gezerkrn belki denk gelirim.Sizi tanımaktan postlarla dahi tanışmış olmaktan çok mutlu oldum sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Comet70; beğenmenize çok sevindik. Bu elbise için yapım aşamaları yok fakat aynı kalıptan kuplu mavi bir elbise yarımım var (Bu arada ben F) umuyorum yarın onu tamamlayabileceğim. Postta yarın akşam blogda olur. Kuplu elbise modelleri balıketli hanımlar için kurtarıcı :) Güzel yorumunuza teşekkürler. Sevgiler bizden...

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;