16 Haziran 2012 Cumartesi

fondöten dosyası

Herkese selam ben Z. Kozmetik dosyasına bir başlangıç yapalım dedik :) İlk olarak kendi kullandığım fondötenler ve şahsi yorumlarımı paylaşıyorum. Bu arada F, kimbilir nerelerde zaten fondöten onun ilgi alanına girmiyor, renkli nemlendiricler F nin favorisidir. Bana gelirsek cildim sorunlu ve tedavi sürecindeyim malesef.
Seboreik Dermatit denen bir cilt sorunum var. Bu rahatsızlık kısaca anlatmak gerekirse cildin fazla yağ salgılaması ile  ortaya çıkan  bir cilt hastalığı çeşididir.  Vücutta yağ salgılanması normalde fazla olması nedeniyle oluşan kepeklenme ve sonrasında dökülmesiyle oluşan kızarıklık ilk belirtileridir. Cildimin T bölegesi pul pul dökülüyor atak dönemleri harici çok sorun olmuyor ama  her  kozmetik ürününü kullanamıyorum doktorumun tavsiyesi ile fondötenlerde sadece eczaneki ürünleri kullanıyorum. Denediğim markalar FRESH MİNERALS,YOUNGBLOOD,JANE IREDALE hepsinin ortak özelliği mineral ürünler olması ve gün içinde  cilt ile bütünleşip daha güzel ve doğal sonuçlar vermesi.




İlk olarak FRESH MİNERALS den bahsediyim bu fondöten içlerinde kapatıcılığı en yüksek olan, sürüldükten bir süre sonra yapısının pudralı forma dönüşmesi cildimdeki sorundan dolayı benim için doğru ürün değildi. Sanırım kuru ciltler için de çok başarılı olamayabilir ama  normal ciltler için kesinlikle tavsiye ederim çok güzel kapatıp bir o kadar da doğal duruyor ama ilk sürdüğünüzde değil. Zamanla cildinizin kendi doğal ama pürüzsüz  hali gibi oluyor atak dönemlerim haricinde kullanıyorum.






Sırada YOUNGBLOOD var fresh minerals e göre daha az kapatıcılığa sahip ama ben kapatıcılığından memnunum . Kıvamı daha akışkan ,bende iki rengi var  birini  yüzüme kontür yaparken kullanıyorum benim yaz fondötenlerimdir kendileri :) Seviyorum kerataları :)




Vee son olarak favorim olan JANE IREDALE  fondötenim. Cildimin en kötü döneminde bile kullandığım üründür. Yapısında aloe vera var. Sanırım o yüzden çok iyi geliyor. İçlerinde kapatıcılığı en az olan. Ama üst üste uygulamayla kapatıcılığını ayarlayabiliyorsunuz. İlk sürerken kapatmıyor gibi geliyor ama yarım saat içinde ciltle bütünleşip kapatıcılığını çok iyi belli ediyor. Cilt ışıl ışıl ve doğal duruyor bittikçe sürekli alacağım her daim benimle olacak fondötenim budur. Benim gibi cilt sorununuz varsa yada çok kuru cilde sahipseniz şiddetle tevsiye ediyorum. Birde kendi süngeriyle yada fırçayla sürülmek zorunda. Yapısı itibariyle kullanımı biraz daha zahmetli. Ben mac 187 ile uyguluyorum.



Umarım faydalı olmuştur. Herkese kocaman öpücükler :)

2 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım bileğine sürmen çok güzel olmuş ilk hali son hali baya bi etkili :)

    http://kuguce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. kuğuçe umarım faydalı olmuştur ürün almadan önce bu tür bilgiler çok faydalı oluyor .bende bir ürünü almadan önce mutlaka kullanıcı yorumlarını araştırım .sevgiler

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;