18 Haziran 2012 Pazartesi

Mimlendik ilk kez. Haydi hayırlı olsun :)

Selamlar, saygılar efendim. Bizimkız Supercellma mimlemiş bizi. E mim'i boş bırakmak olmaz. Hemen başlayalım o zaman. Mimin konusu "mutluluk". Bizi mutlu eden şeyler. Malumunuz iki kişiyiz. Ben F. bu arada. Z. ile birçok ortak noktamız var. O yüzden onun mutluluğu benim, benim mutluluğum da onundur.  :)
   ilk başta Z için herşeyden ve herkesten en önemlisi biricik kocisi O :)

GELELİM F ve Z'nin ORTAK SEVDALARINA

      tabiysiii ortak sevdalarımızın en önemlisi dikiş :)




Bizi mutlu eden şeyler listesinin ikincisi  "kızkıza geceleri"mize ait.



Z. makyaj yapmaya bayılır. Tuval de benim suratım tabiisi.



Two Broke Girls kızkıza gecelerimizin hit dizisi,





Ve Jane by design.





E dizileri izlerken Cornetto in love olmazsa olmaz.





Bu yıl Z.nin özene bezene süslediği yeni yıl ağacı.




Karaoke :)


İstanbul fırınlarının pofuduk sabah poğaçaları.


Ama önce sabah kahvesi :)





Hello Kitty sevdamız





İçimizi eriten makyaj fırçaları





Starbucks'ın cheesecake'i gnam gnam :)





Kumkapı, ama illa arkadaşlarla





Yorgunluk kahvesi, hele bir de sonunda kahve falı varsa dabıl mutluluk :)



Manikür-pedikür çılgınlığımız





Dedikodunun ve ev yemeklerinin dibine vurduğumuz arkadaş toplantıları



Z'nin ayakkabı sevdası


E tabii çanta :)


vee tabiyki herzaman bukadar masum sevdalarımız yok :) resmini koymak istemediğimiz ,kapalı mekanlarda ve birçok yerde yasak olan madde:) sanırım anlamışsınızdır tabi bide F 'nın aslan sütü sevdası var  bunlarsızda hayat olmuyor beee...

Bu böyle uzar gider... Yani mutluk olmak için şu hayatta milyon tane sebep var. Bu yüzden biz hep mutluyuz :)

Şimdii gelelim bizim kimleri mimleyeceğimize...

SED

Sevimli Tatlar

SeDosFeR

Gülen Tezer Üstün

Elifin Elizi

Mimlendiniz tarafımızdan kızlar. Bakalım sizi mutlu eden şeyler neler?
Herkese kucak dolusu sevgiler...

5 yorum:

  1. Barnaklarınıza sağlık hanımlar harika yazı olmuş doğrusu :)

    YanıtlaSil
  2. oo hemde en bgaşta beni mimlemişsinizzz harikasınız fıstıklar! Bu arada ben de sizinler ortak şeylerden mutlu oluyorum :))

    Ama en kısa sürede bu mimi yapıyoreee, kucak dolusu öpüyoreee :)

    YanıtlaSil
  3. Selma; saol kuzum. İyiki mimlemissin bizi. Operiz cok cok

    Sed; yap bakalim findikkurdu. Bekliyoruz. Biz de cok opuyoruz seni tatlim

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir yazı olmuşş.çok sevdik biz sizi..özledim..kucak dolusu sevgiler gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  5. Biz de ozledik kizlar. Ne zaman bulusucaz bakalim. Sevgiler bizden

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;