13 Haziran 2012 Çarşamba

Hediyemiz sahibesine gitmek için hazır :)

İlk hediyemizi verme heyacanıyla , sevgili Damla 'nın ölçülerinin bize ulaşmasının ardından hemen işe koyulduk.



Ve hemencecik elbisemizi hazır  ettik :) Nacizane el yapımı paketimizle artık sahibiyle buluşmaya hazır durumda.

 Bugün göndermeyi çok istedik, fakat yurtiçi kargo'nun azizliğine uğradık maalesef ,  10 dk lık gecikme için paketimizi almadılar :(  Boynumuzu büküp evimize geri döndük . Yarın ilk işimiz Damla'nın hediyesini ulaştırmak olacak. Umarız güzel günlerde severek kullanır.
 Z ve F den kocaman öpücüklerle:)

12 yorum:

  1. ama bu çok güzel olmuşşşş :D çok teşekkürler, sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. yarın yollayabileceğiz damlacım. yurtiçi kargo bizi deli etti. 10 dakika için almadı :( o kadar da hevesle gittik ama :( iyi günlerde giy inşallah :D

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlııkk :)) çok güzel bir elbiseye benziyorr

    YanıtlaSil
  4. Yedek olduğum için sevinmiştim ama kısmet değilmiş :) Sizin emeğinize sağlık. Kazanan arkadaş da güzel günlerde kullansın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok sağol emel abla umarım sahibeside beğenir.

    YanıtlaSil
  6. orkidela cım kısmet inşallah birdahaki hediyemize :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler nilsuli :)

    YanıtlaSil
  8. damlacım bizde merak ediyorduk ulaştımı acaba, üzerine oldumu,beğendimi hepsinin cevabını blogunda aldık:)güzel günlerde kullanman dileğiyle ..

    YanıtlaSil
  9. tüh bak bu güzel hediyenizin çekilişine bende katılmak isterdim neyse artık birdaha yaparsanız severek katılacağımı belirteyim
    gerçekten bloguna takılı kaldım her postu bir bir inceledim dikişlerin için bravo bende 34 36 bedenim ve böyle güzel şeyleri pek bulamıyorum diktiklerine bayıldımmm

    YanıtlaSil
  10. herşey tadında; çok yakında bir çekiliş yapacağız. Güzel bir strapless elbise hediye etmeyi düşünüyoruz. Umarım katılırsın. Z çok sevinir kendi bedeninde bir bayana dikeceği için. Sevgiler kocaman...

    YanıtlaSil
  11. canım ya çok tatlısın takipteyim
    çekilişinize katılırım inşallah..
    ayrıca sanal butiğinizide takip edicem allah nasip ederse;))

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;