9 Haziran 2012 Cumartesi

Telefonumun Evyapımı Kılıfı Oldu

Efendim malumunuz güzel bir pazar günü geçirdiğimi yazmıştım. Böyle olunca hafta başı da epey üretken ve mutlu oluyorum.
image
Yeni edindiğim simli yapıştırıcıyı deneme fırsatı bulamamıştim. Bugün yaptığım kolye için (onu da bir başka postta paylaşacağım) aparat ararken craft kutumda resimdeki tüyü ve boncuğu buldum. Hemmen ikisini yakıştırıp birleştirdim.
image
Telefon ölçüme göre siyah keçe kesip, üzerini simli yapışkanla noktaladım. Yanlarını diktim. Taşlı tüyü de kondurdum. Oh içim ferahladı.
image
Tamam teknolojiyi falan seviyorum ama bu kokoş g-note tam benlik oldu :) Bu arada Z. bayılacak bunu görünce (İç ses: ne biçim kıskanacak ama) Umarım siz de beğenmişsinizdir. Çok çok öptüm.

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bayıldım :) Bende dümdüz bir deri kılıfa silikon tabancasıyla renkli renkli taşlar yapıştırdım. Bu tür şeylerle uğraşmak hem kafa dağıtıcı hemde kendi yaptığın bir şeyi kullanmanın verdiği zevk paha biçilemez.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten haklısınız oyüzden dıy projelerine bayılıyoruz. renkli taşlarda süper durur .sevgiler

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;