5 Haziran 2012 Salı

Renkli tunik serisi :(


Merhabalar. İnşallah bu son olur nidaları eşliğinde yazıma başlıyorum. Şu postta kolay tunik dikimini anlatmıştım. Ama kardeşim anlattın, diktin, bitti gitti. Niye aynı şeyi otuz kez tekrarlıyorsun demezler mi insana. Derler. Özellikle Z. nin dalga konusuyum bu durumda. Ama yapılacak birşey yok. Kumaş baskıları harika ve model de bu kadar kolay olunca, kendimi sadece üç taneyle tutmak bile mucize :)

Ama şimdi şu anda kendime size ve Z.'a söz veriyorum daha da kolay tunik dikmek yok!

Z: :)

F: E ne gülüyorsun. Söz verdik işte.

Z: Eminsin yani. Kesin. Bitti. Birdaha asla.

F: ZzzZzZZzz Yaniiiiii

Z: Yanisi falan yok. Söz verdin. Dönemezsin. Kafanda tuz çevirmemiz gerekir.

F: Yahu o yemin edince değil miydi? Bir de ekmek kırarlar kafada. O ne içindi?

Z: Her seferinde konu nasıl böyle absurd bir noktaya geliyor anlayamıyorum!

F: Kumaşçıya gidince "bak bu senin kolay tunikten harika olur" demesen şu anda bu konuşmayı yapıyor olmazdık!

Z: Ha benim suçum yani!

F: Farkında mısın yaşlı evli çiftlere benzedik!

Z: Hadi bitir şu postu.

F: Haaaah bu da "ışığı kapat uyuycam"a benzedi. :)) Z! ... Z! ... Uyudun mu?

Çlink!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben diyorum ki;